VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Detta har hänt

Kategori: Jag o min vardag

I fredags så gjorde jag potatisgratäng och bordskyckling som jag åt tillsammans med Mamma, Jocke och hans mamma hemma hos mig. Lite senare kom Tommy och Carina. Vi festade till det lite lagom och var en runda på krogen Flamingo. Och det var ju ingen höjdare, men de visste jag ju redan innan att det inte skulle vara. Just därför som jag i stort sett slutat att gå dit. i fredags var första gången i år och nu ska de dröja länge innan jag hamnar där igen, om jag ens gör det.
Men kvällen hemma hos mig var i alla fall trevlig och vi avsluta hemma hos mig vid 3-tiden på natten.

Igår lördag var de bara lugnt i sängen med tv och film. Det här med påskmat hoppade jag över i år, tycker inte det är nåt längre och hålla på med.

Idag har jag fått tvättat och tar de nu lugnt med datorn o tv inne i sängen.

Glömde tyvärr ta kort på dukning och mat i fredags..kan vara för att vi var så hungriga när maten var klar...haha..men ni har ändå alla sett en gratäng och kyckling tror jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: