VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ej tillgänglig

Kategori: Jag o min vardag

Jag har låst dörren (fast det är den alltid för annars hoppar katten på dörrhandtaget och går ut), stängt ljudet på mobilen, så ikväll är det bara jag, datorn, tv och dvd som gäller. Alltså en riktigt lugn och ro kväll för mig själv, det gillar jag när jag är ensam, händer inte så ofta ju.

Har ätit kycklingdelar och en sallad och är helt mätt nu, men gott var det.
Har tv på "Så ska det låta", gillar alla tv-program som handlar om musik, kul oxå att själv få gissa sig till de olika tävlingsmomenten.
Inte ett dugg sevärdigt på tv ikväll/inatt så jag ska försöka klara och välja ut lite filmer att titta på.
Kanon med USB-port i dvd spelaren, bara att föra över en film från datorn till ett USB-minne och stoppa i dvd och trycka på play. Kan inte bli lättare och bättre...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: