VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Godnatt rutin

Kategori: Jag o min vardag

Jocke var här nyss med sin hund, han stannar alltid till vid min dörr och vill säga hej eller godnatt och nu blev de ju natti natti.
Han la sig så fint en bit in över tröskeln




Kvällen i sig har bestått av att Jocke och jag umgåtts med tv och midda, mycke och prata om.
Var en runda hos min granne Emma oxå, hon hade stopp i sin köksvask så jag hjälpte henne så det lossnade.



Kyckling, nudelwok med minimajs, svamp, selleri, böngroddar, vattenkastanjer och bambuskott & tomat och gurka och marinerade vitlöksklyftor.


Nu har jag fått ett ryck och röjer på mitt skrivbord, ska ändra om där lite, så här ser det ut nu. En del saker där som inte ska vara där. Men ni vet säkert hur det är, ibland bara ställer man nåt här och där för att man inte vet var man ska ha det eller inte har tid just då, oxå blir de stående/liggande nån dag. Så nu ska de bli lite ändring på det tänkte jag




Hörs kanske senare igen, annars imorgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här: