VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen nytta av vädret

Kategori: Jag o min vardag

Somnade vid 5 i morse så jag vaknade vid 10 idag och då var där missat samtal från jobbet. Ringde dit, har ju fått en ny arbetsuppgift där från förra veckan och med det en arbetsledare, så det var han som hade ringt. Det han ville var att det inte blev något jobb idag pga massa röra där.
Himla snällt att ringa för att meddela detta. Och inte bara som chefen gör, han kan säga kanske jobb på måndag på fredan innan man gått hem men inte ringa o säga sen att de inte blir.
Så detta uppskatta jag väldigt mycke, fast att de inte ledde till mer arbete. Men hoppas på imorogn.

Passade bra oxå att vara ledig idag för när jag vaknade i morse mådde jag inte alls bra och gör det fortfarande inte. Matt i kroppen och ont och orkeslös och trött...bara jag inte ska bli förkyld igen, bara några veckor sen sist ju.
Har inte tid och vara sjuk nu. Och trist och vara sängliggande när det är 20 grader varmt i solen..men, men....
Funderar på att cykla upp till Netto en runda och få lite frisk luft, men vet ärligt talat inte om jag orkar ge mig ut.


Just de ja...förra veckan hitta jag vitsippor vid bäcken i vår park, måste ju försöka ta lite kort där. Alla vårtecken är så mysiga ju



Kommentarer


Kommentera inlägget här: