VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

"Legion"

Kategori: Filmtips

Då har jag sett ännu en film idag, "Legion" heter den.
Jag är inte troende på Gud, Jesus och det där som gäller bibeln osv. Men gillar ändå filmer som har med djävulen och s k Gud att göra. I detta fallet handlar det om apokalypsen om vad som händer när Gud blir besviken på människan.
Filmen hade en bra och spännande handling med en hel del coola effekter. Klart sevärdig
Dennis Quaid är med i denna film. Och en del snyggingar


Om Legion:

När Gud förlorar tilltron till mänskligheten skickar han sin arme av änglar för att inleda apokalypsen. Mänsklighetens hopp till fortsatt överlevnad hänger på en grupp människor på en ödsligt belägen restaurang.



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: