VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite fritid, Mycke jobb

Kategori: Jag o min vardag

Har rättat mitt förra inlägg, råkade skriva ständig förmiddag och det ska såklart vara ständig eftermiddag...nöjd nu Rosis..haha

Tack för alla grattis och lycka till önskningar jag fått ang jobbet:)

Idag har jag inte gjort mycke mer än jobbat kl.14-23. Hinner inte så mycke med dom arbetstiderna, det blir typ äta, sova, fixa midda till jobbet, umgås med Jocke så mycke som möjligt, fixa dagliga göror här hemma typ.

Min blogg lär oxå bli lidande på vardagar, inga middagsbilder och sånt där pga att jag gör matlådor och tar med varje dag och fixar inte så avancerat då ju. Så helgerna ska jag väl hinna med mer av lite av varje. Synd för jag gillar och blogga några inlägg per dag. Kanske hinner med morgon o kvällsbloggande så småningom.





Kommentarer

  • Rossis säger:

    Japp, nu e jag nöjd.

    Du anar inte vad jag skrattade gött åt Ditt inlägg när jag såg hur Du skrivit, och JA, jag var bara tvungen att lämna en sån kommentar då =)



    Är glad för Din skull att Du fått fast, mycket glad =)

    Själv, så går jag ju hemma än då.. men det ska väl ändra sig hos mig med snart hoppas jag =)



    Många kramar!!

    2010-04-22 | 06:41:09
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/
  • Anonym säger:

    va va de med sylten förresten jag ej fattat de ännu hahaha :)

    2010-04-22 | 07:21:59
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • Anonym säger:

    okej de drä me sylten tänkte inte så lånhgt :) haha



    Jasså men haft ont visdomstanden nu .... men mend e går väl över ,



    ska till tandis sen se va de kostar , vill ha ut alla 4 de bara till besvär ...



    ej haft ot på länge men kom i veckan igen

    2010-04-23 | 07:05:14
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: