VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Planerad Långfredag

Kategori: Jag o min vardag

Somnade inte förrän vid halv 7 i morse pga min granne som kom hem vid 3-tiden och satt sen och sjöng så de hördes in till mig, vet att hon brukar ha hörlurar på dig så hon hörde ju knappast hur högt det var...Men ikväll ger jag igen..haha...

Ska ha middagsbjudning och fest. Hoppas på trevligt och roligt. Tar kanske en sväng till krogen oxå innan de stänger, får se hur man känner då.

Solen är framme och det är 10 grader i skuggan, känns som graderna kommer att stiga lite till, riktigt härligt vårväder. man kan ha balkongdörren öppen.



Så jag kommer inte här mer idag, utan återkommer imorgon med hur denna dag och kväll varit.

Trevlig fredag till er alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: