VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sen natt igen

Kategori: Jag o min vardag

Nu är klockan sen natt igen och jag är hur pigg som helst, tur man inte ska upp tidigt imorgon.

Ikväll kände varken Jocke eller jag för någon midda, så jag gjorde amerikanska pannkakor, till det hade vi såklart grädde och jordgubbssylt.
Detta åt vi inne i min säng till "Halv åtta hos mig"...fy på oss och äta i sängen..haha



Har fått städat klart idag, skönt och fått det gjort. Har så mycke ytor och saker överallt som t ex. prydnadssaker, böcker, kramdjurshylla, skrivbord, databord m m, mycke och flytta på och lyfta när man dammar. Tar typ en timme per rum, så allt som allt tar det hela runt 5-6 timmar. Tur man inte behöver göra sånt varje dag.




Här står jag och putsar fönster på balkongen och Smulan sitter på bordet och tittar ut




Medan jag var inne en runda så tog Smulan en promenad på räcket. Busig katt:)
Tur Jocke stod nedanför och hade koll på henne. Men i vanliga fall gör hon inte så, det var nog för att balkongbordet stod intill räcket pga att jag skulle komma fram och putsa fönstret ju


Nu ska jag bädda ner mig och kolla tv, hörs imorgon

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Superfint nu hemma hos dej :P vår städat :)



    hehe ja kissen ville med ta en tripp i de fina vädret:)



    gott att äta i sängen gör jag med ofta

    2010-04-15 | 07:07:01
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: