VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Snabba ryck & pengar

Kategori: Jag o min vardag

Pojkvännen kom och väckte mig kl: 13.20 för chefen hade ringt på hans hemtelefon och frågat efter mig angående att jobba eftermidda och Jocke sa såklart ja för vi har bestämt att om chefen ringer och jag inte är vaken så ska han säga ja så jag inte missar att jobba.

I alla fall fick jag ringa tillbaka till chefen för att höra om jag kunde bli lite sen för att hinna göra mig klar och det var inga problem så Kl. 14.20 landade jag på jobbet. Lite ovant och jobba vid den tiden eftersom jag är van att jobba ständig natt. Men det var kul och tiden gick himla fort. Jag fick jobba helt för mig själv med toalettsitsar, grada, tryckluftsmaskin som trycker dit sprintar, stoppa i påsar och bränna av överflödigt så det blev en tillslutning i påsen och sen ner i kartonger.

Kom hem lite över 23.00. Då var Jocke här hos mig, tog en dusch och sen gjorde vi små mini pizzor på smördegsplattor, så himla gott alltså.
Något jag rekommenderar starkt till alla att prova. Bara att slänga på vad man gillar och in i ugnen ca 10 min.
Denna gången hade jag påskskinka, lök, champinjoner, tomat och ost




Nu ska jag bädda ner mig i sängen med min katt och titta lite på tv




Kommentarer


Kommentera inlägget här: