VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sol och Marabou Polka

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid halv 10 och cykla till Netto med Mamma och Jocke, mycke billigt pga att de har 8 års jubileum.

Hittade 200g chokladkakor med polkagrisar, 2 st för 25 kr. Klart jag var tvungen och köpa såna.
har inte smakat än, ska äta snart innan det är dags att jobba, så jag får provsmaka dom sen.



Ser väl gott ut!!


Oxå hitta jag fräcka Playboy trosor, men när jag kom hem och packade upp dom var dom ju för små, och ändå var det storlek S som jag har.
Ringde min granne, hon kom ner och köpte dom rakt av, kanon ju



Tuffa va? Hipsters är modellen, fast jag gillar boxer bäst. Förstår inte hur många tjejer kan springa runt i string och ha de mellan skinkorna hela dagarna. har provat det rätt mycke, men nej tack, icke skönt alls.


Nu blir de lite fika och sen iväg och jobba kl: 14-23.

ha en bra dag så hörs vi ikväll




Kommentarer

  • Anonym säger:

    fy för polka choklad :P haha



    coola trosor synd de ej passa , ja har em fräck trosor :) kul ha lite sånt kul :)'



    ja ja ska me handöa netto se om de blir billigare me min matlista

    2010-04-26 | 18:06:51
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: