VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Svart i natten

Kategori: Jag o min vardag

Nu har jag då äntligen fått färgat håret svart igen, hela 3 paket gick det åt precis som de andra gångerna. Skönt och få det gjort, har ju gått o dratt på det i flera veckor just pga att man blir svart överallt..ja ni skulle bara se mina öron, pannan, halsen osv..haha..och sen vänta medan de verkar och en halvtimme i duschen innan man fått ur all färg.

Ikväll blev det samma midda som igår för vi orkade inte stå och kocka eller rättare sagt kände inte för det. Så skinksnitzel och potatissallad blev det och sallad med såklart..gott gott i gott gott!!.
Sen var de en ny serie på kanal5 "The Forgotten" och den kändes som värd att titta på.



Fotot är taget direkt efter så håret är blött på bilden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: