VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Igår och Idag

Kategori: Jag o min vardag

Igår fredag blev jag då äntligen klar med inventeringen på jobbet. Skönt.. Men blir tydligen en runda till eftersom det tar tid innan det funkar med allt o alla.

Hade en lugn hemmakväll med god mat o filmen "Eclipse".

Loverboy har ju sina barn denna så jag har en helg för mig själv, funkar det med.

Karnevalshelg här, men den har jag bojkottat för 4e året i rad, bara massa bråk, intriger o dyngfulla människor. Oxå kostar det 150kr/dag att komma in där. Inte klokt, inte nån annanstans i Sverige som dom tar betalt så. Inte ens några kändisar som uppträder.

Idag ska jag bjuda min mamma på midda, en egen påhittad gratäng som jag började göra för några år sen, så himla god alltså.
Just nu städar jag i full rulle, eller ja lite pauser med datorn o så ju..hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: