VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndag går mot sitt slut

Kategori: Jag o min vardag

Idag har de varit tvätta och städa som gällt och ändå är jag inte riktigt klar. Var har tiden tagit vägen. Ja som alltid när det är helg så rusar den.
Gjorde ingen direkt midda idag, ugnsbakad kycklingfilé och kokt blomkål...gott!!
Bra för de fick sköta sig själv när jag hade fullt upp med annat.

Funderar nu på om jag ska jobba kl: 7-16 imorgon eller min ordinarie tid kl: 14-23.
Ska ju inventera hela företaget, så kanske eftermiddagspasset är bättre eftersom det är mindre folk i vägen då. men sen vet jag att chefen vill ha mig där dagtid.
Men å andra sidan har han gett mig fria händer med allt som gäller inventeringen, så eftermidda kanske gör att han tycker att jag tänker smart..hehe.
Ja jag får väl fundera på detta tills jag ska lägga mig.

Sett en film med idag "Rain Falls", den var riktigt bra faktiskt. Tror det blir nån film senare med när jag hämtat sista tvätten och fått mig en dusch, visst ja, måste sortera en del papper oxå kom jag på. Måste maila lite viktigt där innan datum går ut.

Nu ska jag nog titta på "Bones" på TV3, så längesen jag såg det och även säsongsstart ikväll ju. Snygge David Boreanaz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: