VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen ledig

Kategori: Jag o min vardag

Jobbat som bara den...
Söndag: 06-18, måndag: 06-14, tisdag: 06-16, onsdag: 06-16, torsdag: 06-16, fredag: 06-14.
Så nu är de äntligen skönt o få vara ledig o sova lite mer än 4 tim/natt.
Igår fredag valde jag bort festen jag var bjuden på, kände att de var dags o bara få vara för mig själv, nu när fredagen äntligen kommit.
Så mamma o jag var iväg o handlade mat osv så jag skulle slippa de idag, skönt att jag gjorde detta för hade verkligen inte haft lust med sådant idag.
Skulle egentligen haft besök igår oxå..hehe..men snön stoppade honom från att köra hit. Sånt som händer.
Färgade iaf håret igår, svart igen o bara utväxten. Sen åt jag lite gott o kollade säsong 4 av Angel.

Vaknade kl:05.03 o var bergis på att jag glömt ställa klockan o att jag nu hade bråttom innan jobbet började kl:6, dock så kom jag på snabbt att det ju var lördag.
Snacka om yr alltså..haha..måste vara allt jobbande under veckan som gått, har ju gjort ramvagnar som man monterar o skruvar med skruvdragare, riktigt mycke fysiskt ansträngande. Ont i både armar, handleder, fingrar o händer. Men nu är dom klara, iaf för denna gången!!

Idag hade jag tänkt formatera min dator, men den planen sprack ordentligt för min dvdspelare/brännare krånglar rejält o xp skivan vill inte komma igång ordentligt. Så nu har jag beställt en ny på cdon, en extern sådan som man dessutom kan koppla till TV.
Köpte ju en extern hårddisk förra veckan o blev supernöjd med denna. Nu kan man ju föra över alla storlekar på filmer o serier till den o sen koppla den till min inspelningsbara dvd o surround systemet oxå, perfekt o slippa bränna filmer osv.

Idag blir de en lugn lördag, men plocka undan här o sånt, fast i mer slö takt så att säga, lite då o då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: