VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ledig, ledig, ledig!!

Kategori: Jag o min vardag

I mitten av november lämnade jag in en ledighetsansökan ang den 23/12 o fick ett ja förr förra veckan, sen någon dag senare kom det upp en lapp om att alla skulle få arbetstidsförkortning den dagen. Så helt perfekt alltså, de betyder ju nu att jag får betalt för den dagen.
Så igår gick jag upp till chefen om att vara ledig imorgon, hon skulle kolla upp de pga ordrar som ska iväg.
Gick upp idag igen till henne o fick ett JA, så nu är jag ledig fram till måndag kl:06.00, riktigt skönt ska de bli.
Bra med tanke på att nästa vecka jobbar jag förmidda o det kommer att bli massa övertid precis som förra veckan.
Blir en riktigt STOR lön för mig i januari. Perfekt med tanke på att jag sen i juni sparar till nåt jag vill ha, vad får bli en hemlis ett bra tag till. Ifall jag ångrar mig eller vill jag avslöja det när det hänt.

Om ifall att de inte blir mer bloggande innan jul så vill jag passa på att önska alla mina läsare

EN RIKTIGT GOD JUL!!!!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: