VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Verkliga vänner

Kategori: Jag o min vardag

Varför bor alla mina verkliga vänner så långt bort. Har ett helt gäng som jag aldrig ens träffat och är bättre kompis med dessa än de som finns nära. De vet dessutom mer om mig än de som bor nära gör.

I alla fall så en av dessa vänner har världens bästa sambo, han är bara så bäst.
Skulle formatera dator idag o allt stanna mitt i om att en fil saknades för att genomföra installationen. Hittade sambon på msn online. Riktig tur där..
Så jag fråga honom om hjälp och han tveka inte en sekund, så de blev telefon kontakt mellan varven tills allt var avklarat.
Fick kopiera xp skivan, bränna en ny o hoppa in i installationen igen. Tur jag köpt en extern dvd brännare o att jag har en laptop annars hade jag fått vänta till nästa vecka på en ny xp skiva.
Han o hans tjej är bara så mycke guld värda.

Hade jag bett nån där jag bor om detta hade svaret blivit typ, "kanske imorgon", "vi kan väl se i helgen", "jag har lånat ut min skiva" osv osv....

Har såklart riktigt nära vänner på hemmaplan, nämner dock inte de vid namn ifall dessa inte vill det.

Kommentarer

  • Rossis säger:

    Kommer alltid att finnas här för Dig, både jag och sambon det vet Du vännen =)

    Är bara kul att man kan hjälpa till =)



    Love =)

    2011-01-02 | 23:18:13

Kommentera inlägget här: