VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

0600-1400

Kategori: Jag o min vardag

Släckte lampan vid 6-tiden i morse, sovit dåligt så jag gick inte upp förrän vid 14-tiden.
Idag snöar det igen, snart har vi eh halv meter som jag önskat mig i så många år. En meter hade inte heller varit fel...


Idag eller denna veckan ialla fall ska jag förska hinna med:

* städa klart

* hänga upp nya gardiner i vardagsrummet

* sortera viktiga papper och sätta in i en pärm

* bära upp saker på vinden som bara står och tar plats

* måla om väggar o golv i skåpet under vasken

* lyssna av och sortera musik i datorn

* baka amerikanska chokladmuffins

* tvätta mattor (onsdag)



Om jag inte ska jobba för många nätter denna vecka så bör jag hinna med allt innan fredag, annars får jag rikta in mig på att det blir klart till söndag kväll.  En del av punkterna tar ju sin lilla tid.....................








Kommentarer


Kommentera inlägget här: