VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äggleverans

Kategori: Jag o min vardag

Har en jättesnäll vän/granne/"dotter" som jobbar på en äggfabrik. Hon köper billiga ägg till mig där.
10kr för en 12-pack och dessa får jag levererade direkt till min dörr, innan hon går hem till sitt på 2a vån. Imorgon är det dags igen, eller ja...i alla fall en dag denna veckan.
Perfekt och ha det så, har ju lite fobi eller vad man ska kalla det när det gäller ägg. "Vågar" inte köpa i affären och stoppa i en kass och bära hem, utan de brukar mamma eller Jocke få göra, men det har jag sluppit och göra i snart 1 år, kan inte bli bättre.
Är helt säker på att något av äggen eller rent av alla hade säkert gått sönder om jag själv försökt mig på den transporten..haha.


                                                                                                 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: