VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredagsgott

Kategori: Jag o min vardag

Jobbat inatt, så idag när jag vaknade så kom Jocke o sa att han planerat pizza medan jag sov och han hade då varit och fixat en del ingredienser till den.
Sen kom vi för ett par timmar sen på att vi ville prova med räkor oxå, så vi gav oss ut i snöstormen till Ica för att inhandla detta. Men tyvärr blev de inga för dom vi ville ha var slut...typiskt!!

Men nu har i alla fall Jocke fixt pizzan och ugnen ska startas. Väntetid nu på att den ska bli klar, sen midda, men de gör inget för de är ju så gott. Oxå sov jag ju till sen eftermidda.

Pizzan denna gången blir helt nya ingredienser, gul och röd lök, röd paprika, fläskfilé, burksvamp och färsk svamp, skinka och såklart tomatsås, ost och oregano.




Ingredienserna

 

Ugnen med pizza, bara osten som fattas.


Så, nu är då alltså ugnen igång och vänta och vänta och vänta på att den ska bli klar..lääängtar



Kommentarer

  • Anonym säger:

    god pizza:P



    hemligt uppdrag?=)=)//emm<

    2010-02-21 | 08:46:08
  • Åsa säger:

    Haha, japp, jag blir tant i år :D

    Hu ja, så svinigt kallt här är ! Illröd om kinderna bara man tittar ut S



    Pizzan såg jättegod ut ju mums

    2010-02-23 | 21:58:03
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: