VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Här igen

Kategori: Jag o min vardag

Jaha så har man då inte hunnit blogga igen...

I alla falla så har jag jobbat söndag kl.18 till måndag kl.06 helt ensam i fabriken o skött maskiner med att fylla på massa, trycka på knappar när maskin stannat, packat produkter och annat runt omkring som man gör. Det var kul. Första gången jag fick göra allt ensam.
Jobbade natten som gick 23-06 och ska göra detsamma kommande natt.

I morse när jag gick hem lite över 6 så hade det kommit ca 1 dm snö, härligt och pulsa genom ju. Ja så nu har vi väl fått en meter snö hittills, och det gillar ju jag.

Har skitont i min rygg och mina ben och svårt och gå, mest troligt att det är ischiasen som krånglar. men jag jobbar ändå, har inte råd och tacka nej till arbete. Vissa dagar jobbar jag ju inte så då kan jag ju passa på att vila ryggen, ev blir de så imorgon, får väl se.

Annars har här inte hänt så mycke...
Helgen var lugn tillsammans med Jocke.

Visst ja, i fredags så fira Jocke och jag 17 månader. De glömde jag ju blogga i fredags om jag inte minns helt fel. Tiden går fort, men så är det ju när man trivs.

Nähä, snart Glamour på tv, sen är de fixa midda, duscha o sånt där som gäller innan jag ska iväg

Trevlig kväll till er alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: