VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen är över

Kategori: Jag o min vardag

Igår lördag kom jag upp väldigt sen eftermidda, men det var ju pga OS invigningen som jag suttit uppe och tittat på.
I alla fall så blev de en dusch och lite plocka undan, sen vid 19.30 kom Mamma (Jocke var redan här). Och vi beställde pizza med hemkörning och dom anlände redan efter 20 min, det kallar jag snabbt.
Vi åt och tittade på Melodifestivalen omgång 2.
Av låtarna gillade jag såklart Andreas, men även Erik och Hanna...
Senare eftermidnatt blev det en film med Jocke, "Driven To Kill". Och även sen natt/tidig morgon i säng...



Våra pizzor, mammas till vänster, min i mitten och Jockes till höger




Idag söndag kom jag upp vid 14-tiden, tvättat en del. Mamma kom ner med fika kladdkaka med grädde.
Sen efter det så blev det en dusch och midda. Kollat en film nyss "The Stephfather", bra film trots att man kan såna filmer nu för att det gjorts så många i den genren.
Bakade under tiden oxå, frukostbullar med solrosfrön i smeten och som garnering...mums.
Var precis och lämnade en påse hos min mamma, smög med nyckel och dörr och satte en påse på tröskeln mellan hennes inner- och ytterdörr. Fin frukost, dock ingen överraskning för jag frågade först eftersom jag inte ville väcka henne så här sent.



Ser väl goda uta va? Recept finns om ni vill prova och baka sådana.


Måste oxå säga att Facebook är riktigt beroendeframkallande...ja åtminstone FARMVILLE spelet. En riktig bonde har jag blivit..haha...flera timmar per dygn sitter jag där och skördar, samlar pengar och poäng. Superkul, men gissar att man tröttnar lite sen när man kommit högt i "level". Har sett nån som är på "levell 54", jag är bara på nr: 17... Skulle avancerat idag, men ack nej, facebook strular som faen ju..*suck*.

Blir i alla fall sängen lite tidigare idag. Löning imorgon och måste ut o handla en del och lite annat och vill hinna med detta i god tid ifall jag ska jobba natten imorgon...

Sov gott alla ni där ute, så hörs vi imorgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här: