VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen rolig kväll igår

Kategori: Jag o min vardag

Ca kl.20.10 igår så gick strömmen. Trodde först de var en propp hos mig, men när jag tittade ut så såg jag att de var mörkt hos alla i huset rakt över och likaså gatubelysning osv.
Fick fumla runt efter tändare och ljus, de va inte så kul kan jag säga. Tänk så mörkt allt blir när de inte finns nåt ljus alls från nånstans, rummen kändes hur stora som helst när man försökte hitta fram.
Fick sen ta mig ut med hjälp av mobilen som ficklampa. Ville ju kolla så mamma var ok. Tur hon bor i huset bredvid. De gick ju inte att ringa från mobilen, stod bara överbelastning.
Men väl hos henne så hade hon oxå fått igång värmeljus.

Vid 23-tiden så kom strömmen då äntligen tillbaka. Tv kanaler kom dock inte direkt, oxå nåt internet kom inte förrän idag.

Var vaken hela natten o kollade på serier i datan. Inget bra på tv och Jocke är hos sin mamma denna helgen så jag är ensam.

Kollar melodifestivalen, har fått igång tv kanaler nu på tv i sovrummet så jag bor där i helgen..haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: