VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Korv!! Kramdjur!! Böcker!! Tvätt!!

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid halv 3 idag ftersom jag somnade vid 6 i morse. Blir så när man har dygnet inställt på att vara vaken på natten pga att jag jobbar ständig natt.

Idag har jag äntligen fått ordning i mitt sovrum, har sorterat i mina skrivbordslådor och hyllan tillhörande den. Oxå dammade jag bland böcker o kramdjur, har ju ett antal av dessa.
Tog ett par timmar därinne.



Har även tvättat idag och röjt andra delar av mitt hem.
Sen kväll blev det midda och filmen "Universal Soldier: Regeneration" med Jocke såklart!!



Min tallrik med ugnsstekt falukorv, hemmagjord mos, ugnsbakade morrötter, cocktailtomater och gurka


WOW...TITTA ROSIS...JAG HAR ÄTIT "KÖRV" SOM NI GILLAR SÅ MYCKE...*ASG*..ELLER I ALLA FALL DIN ANDREAS...HAHAHAA



Kommentarer

  • Rosis säger:

    Hehe... vad söt Du e hjärtat...



    Ja, som sagt det är Andreas som gillar det massor, jag klarar mig utan det..S

    Men det kan vara gött nån gång, och med hemmagjort mos e det bäst =)



    pöss

    2010-02-01 | 09:35:02
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: