VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite uppdateringar för de nyfikna

Kategori: Jag o min vardag

Ja nu är det ett tag sen igen som jag inte bloggat, fy på mig!!!

Förra veckan var jag helt ledig, så då fixa jag runt i massor med sånt som jag fått vänta med pga massa arbetade nätter.

Men förra helgen fick man lite avkoppling på lördagen med god mat o melodifestivalen med Jocke. Sen kväll fick jag ett ryck att vi skulle gå till Tommy & Carina o fira hennes födelsedag. Så jag ställde mig att baka ameriknska chokladmuffins som blev klara runt 1 på natten, o vid 2-tiden landade Jocke o jag hemma hos de. Ingen som var bjuden hade kommit dit mer än en tjej. Så taskigt o göra så tycker jag. Så dom blev jätteglada över att vi kom. Vi satt o drack groggar, öl o aphjärna(för er som inte vet så är det B52, blåbärssoppa o grädde), hade jättetrevligt o prata om allt mellan himmel o jord. Vid 9-tiden på söndags morgonen begav vi oss hem...

Veckan som gått har jag jobbat, röjt här hemma, suttit på facebook varje dag i timmar, har lixom fastnat i Farmville där o skördar o sår friskt..*s*...Farligt de där!! Fått in en kompis på det oxå o hon är lika "hooked" som mig...

Har dessutom hunnit med en del filmer som t ex. "Beyond Remedy", "Case 39", "G I Joe", "Supernatural säsong 4", "Grotesque", "Triangle", "The Keeper" o några till som jag inte minns namnet på just nu i skrivande stund...


Imorgon är de planerat hemkörd pizza o melodifestivalen hos mig med mamma o Jocke. Gott ibland o slippa stå vid spisen...



Nu sitter jag o väntar på att OS invigningen ska börja, får man ju INTE missa.




Denna bild är tagen från min balkong



Kommentarer


Kommentera inlägget här: