VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nattlig robotkrock

Kategori: Jag o min vardag

Stack o jobbade kl. 23.00, men fick gå hem igen vid 1-tiden pga att roboten gick in i verktyget i maskinen. Lite trist på pengarna. Gillar verkligen riktigt mycke mitt nya arbete.
Får hopas på att företaget fixar roboten under dagen imorgon så jag kan jobba resten av veckan.

Jocke blev glad att jag kom hem igen, han tycker ju att de är lite trist att jag måste iväg om kvällarna.
Men nåt positivt är att han sover när jag jobbar, o jag sover när han jobbar, så vi förlorar inte så mycke tid tillsammans.


Kommentarer

  • Mamma Jessica säger:

    Hej,

    Ja det gör jag, men jag har ingen fast summa, den som "beställer" en design får välja belopp själv, dock skiljer sig bloggdesignen på priset om man säger så.

    t.ex om man väljer 50 kr blir det väldigt enkelt mot för om man betalar t.ex 150 som då blir lite mer avancerat.

    2010-01-21 | 10:06:49
    Bloggadress: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: