VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Veckan som gått

Kategori: Jag o min vardag

Har varit fullt upp o inte hunnit blogga tyvärr... Men här kommer lite uppdateringar...

Har jobbat natten kl.23-06 tis-, ons- och torsdag. Skulle jobbat igår med från kl.18 till idag kl.06 men när jag väl kom ner till jobbet så upptäcktes det att mindre maskiner var igång så där var inte arbete för två. Och jag fick snällt cykla hem igen. Synd.. men hoppas på fler nätter kommande vecka. Går ingen nöd på ekonomin som tur är.

Annars har jag varit uppe varje dag vid 14-tiden o då har de varit o fixa med hemmet, midda o sånt där o en del på tv som man ju velat se. Man hinner inte så mycke när man jobbar ständig natt har jag märkt. Men de gör inget, det är riktigt kul o härligt att göra karriär med så bra lön.

Jocke blev i alla fall glad igår när jag kom hem lika fort som jag gått. Så fick vi en kväll o natt tillsammans.
Idag har vi varit o handlat på Netto o Ica, mamma var oxå med. Riktigt kallt var det, hela 12 minus (men just nu i skrivande stund visar mätaren på 18 minus), tur att jag inte är precis frusen av mig, jag gillar ju verkligen snö o vinter.

Nu står potatisgratängen i ugnen o vi ska äta de till Robinson finalen med kött o sallad, vi har bjudit ner mamma oxå till mig.
En riktig myskväll med god mat i trevligt sällskap.


Hörs senare.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här: