VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Här är jag igen

Kategori: Jag o min vardag

Usch, hela 3 veckor sen o lite till sen sist jag skrev, men har verkligen inte haft tid. Jobbat som en galning och bland annat inventerat hela företaget jag jobbar på.

Men kan kortfattat uppdatera med vad som hänt sen sist..

Har ju ny pojkvän som många vet och den 17 juli så förlovade vi oss. Detta gjorde vi på en mycke speciell plats som jag håller hemlig så inte en del av folket i denna byn hittar dit o förstör. Det är en mycke mysig plats med en damm, grillplats o inga boende i närheten alls. Superfint är där o alltså inte nån plats för fyllona att ha fylleslag på. Där är dessutom fridlyst med både växter o dammens innehåll.

Denna veckan och nästa har jag semester vilket innebär att jag denna veckan håller på med att storstäda hela hemmet från golv till tak. Så kan jag få en vecka i lugn o ro o göra det jag känner för.
Planerna är in till hbg festivalen på lördag med min loverboy, men blir vädret skit så hoppar jag över det.

Ja, vad har då mer hänt..inte mycke mer tror jag, kan inte komma på de så här i skrivande stund.
Men hoppas på att kunna blogga lite mer nu framöver. Om inget annat så i alla fall ett inlägg per dag. Måste ge mig tid till det eftersom det är nåt jag gillar att göra.

Nästa vecka har jag ett nytt projekt på gång, bilder kommer på detta när det är gjort. Ska bli spännande...


Hoppas ni alla som besöker min blogg har haft en bra sommar o att den fortsätter i glädjens tecken.



Kommentarer

  • Åsa säger:

    NU ser jag ditt inlägg:) Welcome back :)

    2010-07-29 | 09:00:21
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/
  • Anonym säger:

    weee nu bloggar du igen ;)

    2010-07-30 | 18:05:13
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • Anonym säger:

    sakna din blogg du din skithög ;) hahahaha

    2010-08-04 | 10:59:09
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Deg:

    4 dl vetemjöl

    2 tsk bakpulver

    50 g margarin

    1 1/2 dl mjölk

    1/2 tsk salt



    Blanda ingredienserna till en deg och tryck ut den i en smord pajform. Grädda pajskalet i 225 grader i 5-10 min.

    (Eftersom där är bakpulver i sväller degen lite i ugnen, gör små stickhål med en gaffel.)

    2010-08-14 | 22:19:14
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: