VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Suck och åter suck

Kategori: Jag o min vardag

Fy vad det är trist att jag inte hunnit med o blogga den senaste tiden.
Hoppas kunna få ändring på detta snart.

Denna veckan jobbar jag kl: 14-23. 3 veckor kvar o jobba sen ska jag äntligen få semester, dock bara 2 veckor (vecka 30 o 31.
Lite uppdateringar kanske för er som vill veta...

Har gjort slut med Jocke för ca 2 mån sen, varför jag gjorde detta är min ensak.
Har nu ny pojkvän sen midsommar och trivs bra med det, mer säger jag inte om detta just nu. Jo att jag är riktigt kär och mår bra med honom.
Ni som känner mig vet vem han är osv...

Jobbar mycke och övertid kommer det att bli nu fram till semestern.

Helgen som gick tillbringade jag med nya pojkvännen Anders, Emma o hennes flickvän Malin. Vi har haft superkul, bl a fest hos mig på fredan o på lördan gick vi till skogs o grillade o hade trevligt till nattetid. Tog lite bilder som jag lägger upp vid ett senare tillfälle, inte hunnit sortera dom riktigt.

Trevlig måndag till er alla, eller trevlig vecka eftersom jag inte vet när jag hörs här igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: