VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Onsdagsregn

Kategori: Jag o min vardag

Oj vad dagarna och veckorna rusar iväg nu alltså. redan onsdag och jag får knappt nåt gjort känns det som. Men å andra sidan är det min 3e vecka i rad som jag jobbar eftermidda.
Nästa vecka hoppas jag verkligen att det blir förmidda som mina arbetstider säger, så dom inte kommer och tar mig till andra arbetsuppgifter pga att ordrar ska fram fort. Behöver en vecka nu med fritid på eftermiddagar. Har mycke att komma ikapp...

Jaha och idag regnar det igen, varannan dag sol typ. men jag är inte den som klagar på vädret så jag bryr mig inte direkt. Ska ju dessutom stå inna och jobba idag kl: 14-23.

Min mage har börjat bråka igen, men inte alls som den gjorde hösten/vintern 08/09...hoppas det inte bli så heller för det var en viktigt jobbig pärs att gå igenom med massa sjukskrivningar och medicinbyten, utredningar osv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: