VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bakning och beställning

Kategori: Jag o min vardag

Nu inatt har jag bakat chokladmuffins med bitar av mörk choklad (se recept). Och beställt en del kläder i Cellbes till mig och Jocke. Hoppas dom kommer innan nästa vecka är slut. Finns ju födelsedagspresent där till Jocke (hoppas inte han läser detta..haha).

Blev inget jobb inatt tråkigt nog. Får väl se och hoppas på efter helgen. Går ingen nöd på ekonomin i alla fall, skönt är det.

Fick sms av mamma innan ikväll att hon ska göra en smörgåstårta efter nytt påhitt med ingredienser och bjuda hem mig o Jocke på detta på lördag, spännande..men allt hon gör blir ju gott.
Hade ju tänkt bjuda hit henne på lite av varje som t ex egena hemlagade vårullar, friterade räkor, och annat smått och gott i form av "plocka" av olika sorter med gott. Men det får vi skjuta på till nästa helg, hon hann ju före med att bjuda hem oss på sitt.

Nu blir det snart sängen och läsa...

Sov gott....




Kommentarer


Kommentera inlägget här: