VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Detta inlägg öppnas på egen risk

Kategori: Jag o min vardag

Förra söndagen,, den 7 mars fick Jocke åka akut in till sjukhuset i kristianstad pga ont på insidan av höger skinka precis under svanskotan där rump springan börjar ungefär. Det var hårt och svullet där.
Han blev inlagd och opererad på måndagen och kom sen hem i tisdags.
Hans operation är en körtelinflammation som är vanligt hos män, kvinnorna får sitt i armhålan.

Hans förklaring på vad dom gjort på sjukhuset och som distriktssköterskan förklarat hur stort det var, stämde inte alls, det ser mycke värre ut kan jag säga. Jag fick ju lägga om det för första gången igår åt honom och det var ingen vacker syn.
Tur jag inte är känslig för öppna sår, blod och sånt där. För jag tog kort på det och Jocke fick se det och han blev helt kritvit i huvudet och svimfärdig.
Och kan ju dessutom säga att kortet gör sig inte med verkligheteh, fortfarande verkligheten som är värre.
Här kommer i alla fall kortet på det som dom skurit upp, det är ca 6 cm långt och minst 4 cm djupt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: