VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Full rulle i natten

Kategori: Jag o min vardag

Somnade inte förrän kl.11 idag. Försökte somna vid 8-tiden men då börja en granne och smälla med sin dörr stup i kvarten plus dörrarna till tvättstuga och källare. Så jag fick nog och lyckades fånga honom i trappan. han skyllde då på att dörren var dålig och att vaktis inte kommit och lagat detta. men jag sa att jag bott här i 7 år och under den tiden har där bott många och inte en enda har smällt med dörren. Det hjälpte för sen dess har han inte smällt fullt så  hårt med dörren.

Vaknade 17.10.....

Inte gjort så mycke under kvällen, Jockes 29 års dag och tyvärr kom det inget paket med posten, hoppas på imorgon. Trist att inte kunna ge honom den på sin dag. men han fick ju nåt(kolla tidigare inlägg) inatt i alla fall som han blev glad för.

Började städa ikväll, dammat och torkat av allt i kök och vardagsrum nu. Så nu är det sovrummet, hallen och toa kvar, ska bli skönt när det är klart, så är de ju bara dammsuga och torka golv kvar imorgon.

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Tack för gratulationerna:)

    Och hälsa Jocke och gratta i efterskott från oss.



    Fy, måste vara hemskt för han (såg bilden) Stackaren.

    2010-03-16 | 09:15:34
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/
  • Anonym säger:

    gud va hemskt bild ser ut o ha gjort mega ONT stackars han

    2010-03-17 | 15:30:22
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: