VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Givande utevistelse

Kategori: Jag o min vardag

Kom hem från jobbet lite över 6 i morse.
Jocke hade vaknat tidigt så han kom ner för en morgonpuss, gulligt....Vi satt och snacka och jag tog mig en macka.

Sov ca 8-15...  När jag vaknade var jag helt mör i kroppen, ont som faen i höger axel(den som jag har problem med), men så fick jag oxå ta i för kung och fosterland för att få av detaljen från verktyget i maskinen varje minut, min snälla medarbetare lät mig göra annat de sista 3 timmarna.
Men de känns ändå som jag blivit överkörd av en ångvält. Tur man är ledig över helgen så smärtan kan lägga sig.

Nyss kommit hem efter att ha varit ute med mamma och Jocke, vi var en runda på Netto.
Så härligt väder att vara ute i. Jag lät vinterjackan vara hemma eftersom termometern på balkongen visade 19 grader. Tog på mig min nya munkjacka, och tur var det för det var riktigt varmt. Lite skumt, för bara 2 veckor sen var det ju minusgrader dygnet runt.

Var inne på elkedjan och fyndade en LED-lampa till laptopen för 29kr, får väl se ikväll när det är mörkt hur pass den lyser över tangentbordet. men såg bra ut nu i alla fall.

Var även i skoaffären för att hitta en bra sko för promenerande 7 tim arbete på betonggolv, hitta 2 par ecco skor, men kunde inte bestämma mig, så jag får fundera över helgen.




Liten fin lampa va....??!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: