VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härlig Onsdag

Kategori: Jag o min vardag

Gick ut med Mamma vid halv 12 tiden. Vi tog vägen genom parken och där var de fina vårtecken




Därifrån vidare och mötte upp med Jocke, oxå var vi på Netto och handlade lite.
Hittade denna lilla mini necessär, så söt ju. Min mobiltelefon fick plats i den plus några plastkort och sedlar, perfekt för mig som inte gillar plånböcker och inte äger en handväska ens och aldrig gjort.




På vägen hem gick vi förbi torget och där var en som vi känner som säljer kläder från sitt torgstånd, så jag fyndade en mörkblå/marinblå munkjacka för 150kr, fick den 50kr billigare, som alltid när jag köper nåt av honom..snällt!!!



Sen var vi inne på Ica och handlade lite fika..
Oxå åt vi den hos min mamma







Kommentarer


Kommentera inlägget här: