VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lördag, lördag, lördag

Kategori: Jag o min vardag

Lyckades somna vid 3-tiden inatt, inte sovit så bra så jag gick upp vid 11-tiden.
Känner mig lite bättre i kroppen idag, inte så färdig och matt längre.
Men blir ju så med mina skador och krämpor och hårt arbete.
Ibland är det bra att vara behovsanställd för man får ofta ledigt några dagar i rad och kan vila upp sig, men negativt med tanke på att man inte vet lönen månad för månad. Men hellre så här än att jag får gå till läkaren och tvingas till sjukskrivning, vilket jag ju tackat nej till sen i somras. Jag är envis med en stark vilja så det får bära eller brista.

Idag tänkte jag städa klart det som har blivit kvar eftersom jag fick iväg och jobba precis när jag hade påbörjat det hela.

Förresten...inatt strax innan 2 så hade vi 8 grader varmt här. Måste ju helt klart vara våren som är på ingång, men idag regnar det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: