VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mår skumt igen

Kategori: Jag o min vardag

Fick vilat en timme innan i eftermiddags, mår jätteskumt och magen är bråkig, gör ont och krampar.

Var en runda på Ica för jag hade fått lapp om paket från cdon, det var min "Alias" box, säsong 1, så nu funderar jag på att titta på den inatt. Nästan 10 år sen man såg den ju.
Paketet skulle innehållet 3 böcker och en spindel med 25-pack dvd skivor men allt det var tyvärr restnoterat. Typiskt när man väntar på något kul...






Kvällen har varit "Halv åtta hos mig" på tv och CSI triologin som började i måndags.
Oxå blev det en lätt och snabb midda. Orkade inte stå i köket och kocka en massa.
Så stekte skinksnitzel och hade en färdig potatissallad till det plus gjorde en sallad, himla gott.



Och nu funderar jag på om jag ska färga håret svart, inte färgat det sen i oktober så där är ju en bra bit utväxt. Men vet inte om jag orkar. Annars får jag göra det imorgon för jag vill ha gjort det innan helgen. Blir ju fest hos mig på fredag och sen ska man på påskmidda på lördag ju.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: