VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Onsdag

Kategori: Jag o min vardag

Samma natt som innan, flera avsnitt av "Battlestar Galactica" och somnade runt 8-tiden i morse.

Gick upp vid halv 3. Jocke kom strax efter.
Vi fick sen ett ryck vid 19-tiden med att cykla upp till Netto för dom hade godis för 39 kr/kg. Billigt.. Bra och ha hemma när man blir sugen på nåt. Jag är ju inte så glad i godis så kilot jag köpte varar ju länge.
Oxå var vi på Ica och hämtade ut ett paket till mamma och var och lämnade de till henne. Så hon blev glatt överraskad eftersom det var tänkt att jag skulle hämta det imorgon, köpte ite godis till henne oxå för det visste jag ju att hon ville ha.

Sen blev det sen midda för jag/vi var inte sugna.
Jag gjorde färsbiffar och åt det med potatis och hemmalgad champinjonsås och sallad

Kan tyvärr inte lägga ut några bilder idag, ingen kontakt mellan kamera och dator

Nu ska jag i alla fall röja runt här lite och sen sängen och kolla serien, 4 säsonger av den ju och har 6 avsnitt kvar nu av den första.


Och DU Rosis...ingen kyckling idag...hahahaha




Kommentarer

  • Rossis säger:

    Mmm... hemmagjord champinjonsås... äts det oxå rätt ofta hos Dig....flinar

    Du ser, nu hittar jag något att hacka på hela tiden..



    pöss på Dig bästa

    2010-03-11 | 02:35:41
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/
  • Anonym säger:

    låter god mat de dära =)

    2010-03-11 | 05:38:56
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: