VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sleeper Cell

Kategori: Jag o min vardag

Suttit på facebook nu ett bra tag...Finns ett spel där som heter "Farmville", mycke farligt, man blir helt "hooked up"!!! Men kul är det...
Så tänkte lägga mig o kolla den nya dvd boxen jag fått låna "Sleeper Cell", 

Sleeper Cell är en TV-serie som producerats för två säsonger. Den handlar om FBI-agenten Darwyn Al-Sayeed (Michael Ealy) som infiltrerar en islamistisk terrororganisation.




Men innan jag lägger mig måste jag berätta en sak.
Var nere i tvättstugan för en stund sen för att hämta min tvätt i torktumlaren. Och vad möts jag av? JO, att kläderna inte är torra, tydligen funkar bara tumlaren halvt för den gick igång när jag starta den tidigare ikväll..*suck*..är så trött på att de aldrig funkar som det ska i vår tvättstuga, plus att ingen städar efter sig. Så det är alltid det första man får göra innan man kan börja tvätta.
Har klagat på detta till husägaren men han bryr sig inte ett dugg,
Hade de varit lätt och flytta så hade jag sökt mig till en ny lägenhet hos en annan husägare där jag vet att allt sköts som det ska. För här funkar inte mycke. Fönsterna i lägenheterna trillar snart ut. han bara lovar o lovar att de ska sättas in nya varje sommar, jaha vilken sommar då, jag har ju hört detta varje år sen jag flytta hit våren 2003.


Sov gott allihopa



Kommentarer


Kommentera inlägget här: