VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tänker på dig mest hela tiden

Kategori: Jag o min vardag

Ringde in till sjukhuset idag och fick veta att Jocke blivit opererad i morse och kommit upp på sal vid midda.
Vid 16-tiden ringde han därifrån och kommer inte hem idag men troligtvis imorgon. Men sa åt honom att stanna längre om han behöver, bättre och ligga där och få smärtlindring och få bli uppassad än att komma hem och inte kunna göra så mycke. Så vi får väl se om han kommer imorgon...
Tomt utan honom när man är van att ses dagligen i många timmar.

Har varit på Ica med kompisen Marielle, lånade med mig hennes första säsong av serien "Battlestar Galactica".
Så de blir ju att lägga mig i sängen inatt och titta på den.

Nu är det strax dags för midda, inte ätit nåt idag.
Blir kycklingben och sallad..gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här: