VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tidig morgon, tidig kväll

Kategori: Jag o min vardag

Kom hem från jobbet lite över kl.6 i morse. Hoppade över frukost, var inte alls sugen. Så jag la mig och läste istället. Somna runt 8-tiden, kom inte upp förrän vid 16.30, oj de va sent de, men å andra sidan har jag somnat och vaknat i omgångar och kände att jag behövde min sömn för att orka jobba inatt, men tyvärr blev de inget med det, ingen ringde. Får väl se vilken dag som blir nästa jag jobbar, imorgon fredag kl.18 till lördag kl.06 hade inte varit fel med tanke på betalningen.

Har väl inte hänt så mycke här idag. hade besök av grannen Emma en runda, oxå är Jocke här såklart.
Blivit lite tv och sånt. Blev en lätt sen midda oxå med kyckling, sallad och chilimarinerde vitlöksklyftor.





Nu väntar jag på att det smälta margarinet ska svalna, sen blir de muffins bakning. Likadan som jag gjorde i tisdags. Mamma beställde för hon tyckte dom var försvinnande goda. Ja Jocke och jag vill ju såklart oxå ha.
Vet inte om jag lagt ut recept på dessa, men är det någonn som vill prova att baka dom så är det bara att säga till om receptet. Eller förresten, jag lägger ut receptet när jag bakat senare tillsammans med foton...


HÖRS SENARE...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: