VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tisdagsblandning

Kategori: Jag o min vardag

Kollade massa avsnitt av "Battlestar Galactica" inatt.
Jocke ringde vid 8-tiden och sa att han kommer hem idag. Sen somnade jag vid 9-tiden.
Vid 14-tiden vaknar jag av att de knackar på dörren och försöker noncha det eftersom jag inte väntade någon. Men kom på att de kunde vara Jocke eftersom hans nycklar var hos mig. Och mycke riktigt var det så.
Somnade sen om till kl.16...Strax efter det så kom Jocke.

Haft min granne Emma på besök ett tag ikväll och vi kom som vanligt fram till att vissa personer kan inget annat än att ljuga och inte ha någon skam i kroppen alls. Tur att jag i alla fall uteslutet dessa personer ur mitt liv (en del av er som läser detta vet vilka dessa personer är)

Påbörjade midda men var inte sugen när den väl var klar så jag åt bara kycklingfilén tillsammans med tomat, gurka och marinerade vitlöksklyftor.



Oxå när Jocke kom hem idag så hade han med sig en mini chokladkaka som han fått på sjukhuset. Han vet ju att gillar små mini saker så han hade tänkt på mig att jag skulle få den..gulligt



Sen hade han även fått en rund dyna att sitta på. Så han sitter mjukt med de onda på rumpan.
En körteloperation som han gått igenom
Och den dynan intog såklart min katt väldigt fort..haha



Och nu ska jag snart ut i köket och baka chokladmuffins (recept finns under kategorin recept)


Tack åsa för din omtanke!!!!!!!!


Kommentarer

  • Rossis säger:

    Fnissar... tycker att det äts väldigt mycket kyckling hos Dig gumman... Akta så Du inte börjar kackla värre än Du redan gör...



    Här har vi inte ätit körv på jag vet inte när.. men får Andreas bestämma så blir det när som, men nu e det inte han som bestämmer detta..S... men han sa igår att han skulle minsann ta en körv på vägen hem, bara för att det var så länge sen...S



    kramis på Dig babe

    2010-03-10 | 16:36:38
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: