VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trist att vänta

Kategori: Jag o min vardag

Nu har jag inte jobbat sen i torsdags natt. Trist att gå och vänta varje vecka på att de ska ringa och säga att jag behövs. Innan ringde jag varje dag och frågade, men chefen är väldigt svår att få tag på. Så nu ringer jag inte lika ofta. Men de vet i alla fall hur gärna jag jobbar för det säger jag varje gång han ringer. Så då är det väl inte mer än rätt att de ringer mig. Jag har aldrig sagt nej till en enda natt så det måste ju vara positivt för dom.
Hoppas ju på någon form av ffastare anställning inom kort, får väl se om jag lyckas trycka på om detta. För att gå med i en a-kassa är ju viktigt för framtiden.

Just nu ligger Jocke i min säng och vilar, han är ju fortfarande sjukskriven pga sina förfrusna fötter. Går på smärtstillande som han ibland blir extra trött av.
Ikväll blir de väl inte så mycke som händer här, laga mat, kolla tv och sånt där.
Oxå ska mamma komma ner plus grannen Emma ska komma med ägg (hon köper ju billigt på sitt jobb).


Hörs senare ikväll eller inatt om det inte blir iväg och jobba

Kommentarer

  • Anonym säger:

    oj hoppas han blir bättre!!//emma

    2010-03-03 | 07:43:57

Kommentera inlägget här: