VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

1000:e inlägget

Kategori: Jag o min vardag

Ja, då var man på inlägg 1000 i sin blogg då. Snart 2 år sen jag började, närmare bestämt den 3 juli om jag inte minns helt fel. Kan ju kolla arkivet, men kan ju ändra sen om jag skrev fel.
Kommer nog aldrig att sluta blogga nu när jag väl börjat. Det är ju himla kul och bra för vänner som vill hålla sig uppdaterade om vad som händer i mitt liv. Inte alltid man har tid och ringa en massa osv.
Har ju skrivit dagbok exakt varje dag sen den 1 januari 1980 så därför har ju även detta blivit en vana/ett beroende.
Hoppas att ni alla mina läsare kommer att fortsätta följa mig och lämna kommentarer då och då.



                                               

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Jag kommer att fortsätta att följa dig vännen:)

    2010-05-09 | 12:12:25
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/
  • emma gilbertsson säger:

    Kul ha en blogg & dagbok hehe kul läsa tillbaka :P

    2010-05-09 | 14:39:32

Kommentera inlägget här: