VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen helg

Kategori: Jag o min vardag

Jobbat kl: 6-14. Vilade en runda efter jag kommit hem för att va lite piggare till kvällen, men nu sitter jag här och det är kväll och jag är trött i ögat tråkigt nog. Måste vara tacosen som Jocke o jag åt för ett par timmar sen, är helt mätt alltså och törstig mest hela tiden, men gott var det.

Idag kom chefen till mig och sa att jag halkat in på ett bananskal när det gällde inventeringen av företaget som jag gjorde förra veckan med lager- och truckförar killen Anders. Men att han och jag är ett vinnande lag när det gäller detta och sånt lag delar man inte på, så jag fick i uppgift och samla ihopa honom och två andra till att inventera nästa vecka tors- och fredag. Vilket innebär att vi är två personer per dag. Så de andra ville inte jobba på en röd dag, men Anders och jag brydde oss inte om det och sa att vi kunde jobba på den röda dagen, vi är ju lediga sen på fredagen. och röd dag betyder ju en bra OB-lön.
Himla kul att chefen gav mig detta ansvar:)

Måste oxå berätta om i morse när jag kom och jobbade. Sikken röra där var, där låg plast och plastsäckar här och var och likadant vad gäller använda pallflaggor(papper med info om produkten) och annat skräp. Dålig stil av eftermiddags skiftet att inte kunna städa efter sig, jag som gjorde så fint efter mig de 4 veckor som jag jobbade eftermidda
Inte alls kul att behöva städa en halvtimme på morgonen det första man gör när man kommer till jobbet. men hon på de andra skiftet gör bara precis det hon blir tillsagd och göra. Dålig stil.
Ska ta ett snack med henne på måndag. Tror inte det hade hjälpt att lämna röra tillbaka för då hade väl killen hon jobbar med fått ta detta. han har ju varit sjuk denna veckan.








Smulan ligger och tvättar sig på Jocke, visst är hon söt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: