VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Beundrare på jobbet

Kategori: Jag o min vardag

Idag på jobbet så kom det en stor lastbil med last till företaget jag jobbar på.
En kille kommer in i min byggnad och frågar var han ska köra och jag förklarar.
10 min senare backar han in vid mitt igen för han hade hittat truckföraren och tydligen skulle lasten till min avdelning.
I alla fall så får jag i uppgift att flytta runt lite pallar så Anders(truckföraren) kan ta hand om lasten.
När allt är avklarat så frågar lastbilskillen efter en toalett och jag visar honom en sådan.
och när han kommer ut därifrån så tittar han på mig och undrar om jag är singel eller har ett förhållande, jag svarar snabbt "jag har ett förhållande" och då säger han bara "jaha..eh..då va de inget"!!
Så där var det ju tänkt att han skulle bjuda ut mig eller nåt....
Undrar om det var kärlek vid första ögonkastet för honom eller detta är något han gör så fort han ser en tjej. Kan man ju undra, men jag har min Jocke och honom byter jag absolut inte ut.


Annars har de varit en bra arbetsdag som gick otroligt fort.
Jocke med sin hund mötte ig på torget och vi var på apoteket och ica.

Nu ska jag ta hand om lite av varje här hemma tänkte jag innan det är dags att göra midda.
Fisk blir det idag, ett eget gammalt recept från min mamma som är så gott.
Lägger ut receptet senare eller annan dag, beroende på vad jag hinner.
Ska ju lägga ut fläskpannkakan oxå.
Glömmer jag detta så får ni gärna påminna mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: