VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

De var gott de och mer kommer

Kategori: Jag o min vardag

Var på ica med mamma och Jocke för att köpa limefrukter och maizena till min limepaj som jag skulle göra i eftermidda men vi bestämde oss för att ta det imorgon. jag hitta nämligen dagsfärskt franskbröd som vi gick hem och stoppa i oss istället och sen bestämde vi oss för pizza hemkörd till dörren till tv4:s fars kl: 20 ikväll.
Ska bli riktigt gott med pizza, ett bra tag sen man åt ju.
Riktigt bra dag med massa gott mat

Nu har jag dragit igång städningen som jag alltid gör på helgen. Skönt och få det gjort då så har man bara småsaker under veckan när man jobbar. Kommande vecka jobbar jag ju eftermiddag kl: 14-23, förutom torsdag då det är inventeringen jag skrivit om, blir väl ca kl: 7-18, med fredagen ledig, skönt med lång helg där.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ahha jag googlar oftast efter glitter graphics eller glitter bilder hehe

    gilla dem ;)



    haha hade vatt kul om du cykla till jobb o de va lördag du ej skulle jobba hehe



    gott me pizza ;) va för fars va de ;)??

    2010-05-08 | 22:48:51
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: