VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett bra tag sen

Kategori: Jag o min vardag

Ja nu var det ju ett bra tag sen jag bloggade, men det har varit väldigt mycke jobb igen, övetid och sånt.
Veckan som gått har jag ju dessutom jobbat eftermiddag. Sömnen har varit dålig oxå, haft svårt och sova, kanske blivit 4 tim/natt nu i en vecka så man har varit lite off.
Men nu är de helg och det ska förhoppningsvis rätta till sig.

Igår fredag tog jag det bara lugnt med en American pizza som kom hem till dörren, så himla god alltså, saftig och mycke pålägg Kollade filmen "The Human Centiped" oxå som man läst om att den skulle vara så hemsk att folk spytt och inte kunna se hela, men nä det stämde inte alls tyckte jag. var inte alls så bra som jag trodde. Men visst var experimentet hemskt med människorna.

Idag är det lördag och jag har börjat min storstädning, känns tungt men måste göras. Helst av allt skulle jag just nu vilja sova nån timme, ögonen är riktigt trötta. Hoppas få sova bättre inatt.


Ha en bra lördag så hörs vi säkert senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: