VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fars & Pizza

Kategori: Jag o min vardag

Kvällen har jag tillbringat med Mamma och Jocke, vi har kollat på TV4 farsen "Virus i Bataljonen" och ätit pizza från Vikingen med hemkörning. Mycke trevligt och gott, skrattade mycke åt farsen oxå.
Synd att de inte var en Dag-Otto fars, gillar honom skarpt, han som inte kan säga R, som t ex Nils-Erik blir Nils-Eik..haha..han är för rolig han.

Mamma var här inte hela kvällen, så Jocke och jag fick lite av kvällen för oss själva oxå.


                           

Mammas chickenbit             Min kebabpizza special            Jockes Olympia



Nu funderar jag på lite TV, läsa eller bara helt enkelt släcka och försöka sova.
Har ju en del och göra imorgon som jag vill hinna med, bl a tvätta som jag altid gör när det är söndag.


Sov gott mina kära läsare...


Kommentarer

  • Emmis säger:

    Pizza e gott ;)

    2010-05-09 | 14:39:52

Kommentera inlägget här: