VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron söndag

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp för en liten stund sen...
Söndag igen och helgen är så gott som över. Veckorna bara rusar iväg, hinner ju knappt med. Var tar all tid vägen? Ja det kan man undra. Vi går mot sommar och allt står i blom och mer ska blomma för varje vecka som går. Men var tog våren vägen. Det är ju rena hösten. Ena dagen får man ta på sig vinterjackan och nästa kan man ha endast en munkjacka. Väldigt skumt väder kan man verkligen säga.
Jobbar eftermiddag nu veckan som kommer och har inte lagt upp några planer alls utan kommer och ta dagen som den kommer vilket jag alltid gör och gjort.
Men på fredag ska nog mamma och jag till Hässleholm och shoppa loss lite, löning ju.
Vill ha nya gympaskor, hittar inga i min smak på hemmaplan.

Idag är det tvätta som gäller och lite städning.


                                       

Kommentarer


Kommentera inlägget här: