VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Igår, idag, imorgon

Kategori: Jag o min vardag

Igår måndag vaknade jag ju kl:04.18, 25 min före alarmet på mobilen. Bara sovit 3 timmar.
Var och jobbade 6-14, sen en runda på futurum där jag jobbat innan och berättade för dom att alla antsällningspapper var klara. Oxå blev det Netto med Jocke, mycke billigt där, fick massor för 200kr.
Hem och fixade mat och sånt där. Var helt färdig redan vid 17-tiden och lyckades somna strax efter 22-tiden. Men det var väl inte så konstigt med tanke på den lilla sömnen.

Idag tisdag, gick upp Kl. 04.50, hoppade över frukosten, klarar verkligen inte av mat så tidigt, så det fick bli mackor på jobbet vid halv 10. jobbade till kl: 14.00 och då kom jocke med sin hund och mötte mig, trevlig överaskning.
Väl hemma så kom det ett sms om mitt paket på posten, stack såklart snabbt ner och hämtade det för det var ju mattor jag beställt i helgen. Så nu är mitt kök himla fint kan jag säga.




Mattan framför vasken och spisen. Hann inte mer än lägga på den så kom Smulan och slängde sig där och började rulla runt



Den andra mattan under matbordet

Ska köpa nytt bord och stolar i svart till köket inom kort.

Imorgon onsdag , ja de återkommer jag med då






Kommentarer

  • Anonym säger:

    fint de blev me mattorna :)//emma gilbertsson

    2010-05-04 | 21:24:51
  • Åsa säger:

    Jättesnygga mattor marie. Jag har också svart i vårt kök....Svartvit matta,svart vita gardiner, svart mikro,svart kaffekokare. Och nyaste inhandlat är svarta burkar med olika text på dom. Har just nu bla : Kex, Knäckebröd & Diskmedel.

    2010-05-05 | 06:49:10
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: